Voor Cliënten

Klachtenregeling:
D'n Zon zorg is aangesloten bij Klachtenportaal Zorg. Zij voeren de klachtenregeling voor ons uit bij klachten waar je samen met je begeleider en zijn of haar leidinggevende samen niet uit komt. 

Het verzoek is altijd om eerst met elkaar in gesprek te gaan om te kijken of je je gehoord voelt en of er iets met je klacht wordt gedaan. Mocht je je niet gehoord voelen en alles geprobeerd hebben om je klacht kenbaar te maken, dan kun je contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. Zij zullen je klacht aannemen en de verdere procedure uitleggen.

https://klachtenportaalzorg.nl/


Privacyverklaring:
D'n Zon zorg voldoet aan de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG), zoals is terug te lezen on onze privacy verklaring. Deze is per mail op te vragen.
Voor het verzenden van Pricacy gevoelige informatie maken wij van ZorgMail. Mextra is ons rapportage systeem wat volledig voldoet aan de AVG.


Incidenten/calamiteiten:
Bij incidenten en of calamiteiten houden wij een registratie systeem bij, zodat we hier samen van kunnen leren en herhaling kunnen voorkomen.